lørdag den 16. juni 2007

Undgå skader: Hold jer til volley og en motorik I har kontrol over...

I mit forsøg på at lukke en aftale for sommeren med Mor Tove (Mads Hove) og DP (nu gift fra Dennis Petersen til Dennis Sommer-Larsen) er begge spillere blevet skadet. Tove har brækket lidt knogleværk i foden ved fodbold og DP har forstuvet tommelfingeren alvorligt til en boksetræning. Det vides ikke i hvilken tilstand at fod- og boksebolden eller modstanderne er i...

Jeg vil hermed på det alvorligste anbefale at,

A) hvis du spiller beachvolley og...
B) overvejer at spille med mig, at du så samtidigt...
C) holder dig fra andre sportsgrene hvor:

1) Fødderne indrages... som en selvfølgelighed
2) Man slår... men ikke til bolden
3) Der er kontakt... til modstandere

Og efter at have hørt om Tine Roe Eriksens rundbold-uheld og en forstuvet ankel, at man ikke udøver sport på græs med eller uden hjælpemidler som bat, ketchere og kegler (ikke at forveksle med visse typer af spillere!)

Kort og godt: Hold jer til sand. Del et net imellem jer. Brug 1-3 berøringer indtil medio august.

For folk der ikke tror på at ovennævnte udfald af bad-volley-karma har noget at gøre med mig, kan det nævnes at jeg de næste 36 timer søger beachmakker til Feddet. Krav: Over 2 rangliste point og en dobbeltslagsfrekvens under 0,5. Jeg skal nok tage blokken.

SMADR!

(Til Mads, Dennis og Tine kan jeg trøste med at der sendes masser af volley og beachvolley på Eurosport og Eurosport 2 over hele sommeren)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Martin,

Ja at få sin makker skadet er ikke rart.... Min fik et vrid i knæet til Amager i sidste weekend, og vi måtte udgå. Inden da havde vi desværre nået at melde os til Feddet, så jeg mangler også en faktisk ;-)

Jeg klarer nemt "cuttet", da jeg har hele 6 ranglistepoints, og desuden har god brug for en blokade :D Lad høre fra dig...Eventuelt på buchwald@svk73support.dk eller 22 94 24 33.

Mvh
Kim Buchwald, Korsør-Slagelse Volley Klub

Unknown sagde ...

Tak Kim

Knap 10 timer før deadline er der en ung fisk i nettet. Jeg spiller næste stævne med Morten Louis, som jeg har haft forøjelsen at af at træne ½ sæson på Falkonergården under Team-DK.

Morten har været afsted på Lyø Beachcamp 1 uge her i Maj. Desuden er han ved at afslutte iår efterskole i Ikast og skulle gerne vende tilbage til Falkonergårdens HF's Team DK ordning efter sommerferien.

MVH
Martin

Unknown sagde ...

Debatindlæg på volleynet vedr. makkersøgning er hermed også slettet.