mandag den 28. september 2009

Klub 100 OG på landet igen!

Nope. Jeg taler ikke om en potentiel overvægt som kunne være koblet til mine sparsomme 181-182... Derimod lykkedes det idag at klare de 100 i bænk som jeg senest tog da jeg spillede mine sæsoner for Holte for 4-5 år siden. Det føltes overraskende nemt og jeg tror jeg klarer to reps inden to uger og måske de 105 (som er life time max) inden en måned.

Jeg har ellers taget den lidt med ro, da jeg for 2 uger siden fik voldsomt hold i nakken efter et lidt for eksplosivt skævt løft med 180 kg på ryggen i squat, men nu begynder jeg at kunne give den gas igen!

Sandet ser meget koldt ud og det er meget lang tid siden jeg har været der sidst, men med en krop i udvikling er jeg allerede igang med at drømme søde drømme om Ryparken og de danske strande...

Friweekenden blev iøvrigt brugt på KSV's sæsonstartsfest, afslapning, scoutning af Gentofte frem til NCC i deres kamp imod Hvidovre og et smugkig i Korsgade for at se hvordan D1 fra KSV havde det efter festen. Slagretningerne (da jeg kørte statistik for sjov) var de samme - hvilket også de rigtigt gode diskussioner og drillerier var til festen - som sidst jeg var i klub 100, men det var super fedt at nynne med alligevel...

Vi skal med KSV på landet...

(Paradoksalt at normal weekend som oftest består af en kamp blev erstattet af en friweekend med to kampe og helt frivilligt statestik iøvrigt...)

Ingen kommentarer: