søndag den 3. januar 2010

Back on the blo-ck/g

Skiferien er overstået og det er bare at konstatetere at min talent ingen grænser har! Efter 10 års pause er jeg bedre end nogensinde. Måske skulle jeg overveje at gøre det samme med min volleyball....? Der kommer snart lidt fotos og video på FB som dokumentation.

Holdet har trænet godt og jeg har været i god kontakt med de ledende spillere undervejs. Træningsplanen er blevet fulgt fornuftigt og rytmen er ved at genfinde sig. Det har været min længste pause fra volley/beach i 7 år. Naturligvis har jeg dårlig samvittighed, men behovet for at nyde livet og opleve end anden livskvalitet end hvad 3 berøringer kan byde på var nødvendigt.

Idag spiller vi en træningskamp imod Falkenberg på udebane. Det skal blive godt med kamp i højt tempo og på højt niveau. Målet er at spille sig varm og rette lidt taktisk til og idag vil jeg hellere tabe og blive klogere og bedre end at pisse i bukserne med en lunken sejr som resultat.

Planen er at spille i bedste opstilling i en "mini"-kamp, 3 sæt eller lignende og derefter lade de to "bænke" dyste. Udviklingsmæssigt er det win-win, så på den konto tror jeg begge hold får en sejr.

Imorgen tager vi til GP og aftentræner i Katrinholm. Derefter er det formiddagstræning og snarligt efter Sollentuna på menukortet.

Ses.

Ingen kommentarer: