tirsdag den 17. april 2007

Næste på Nestea?

Efter at have læste Kaspers indlæg om HVK's historie i den nu hedengangne elitekval blev jeg inspireret til at gøre det samme for min deltagelse på Sunkist, Fanta og nu Nestea DM-Touren gennem de seneste 11-12 år.

95-00: Jacob Mygind (Bredde, division og fra 99 elite og Div + på diverse stævner)
01: Søren Kasueske (Amager, Marielyst, Kerteminde & Hornbæk), Jacob Mygind (Vejers) & Peter Fristrup (Løkken)
02: Teis Corneliussen (Fanø, Løkken, Kerteminde, Hornbæk, Amager), Kristian Von Magius (Nyborg), Jacob Mygind (Feddet & Vejers)
03: Martin Siig Simonsen (Feddet), Morten Ziebell (Vejers), Michael Brink (Løkken, Kerteminde & Hornbæk), Søren Kasueske (Nyborg), Mads Wojtynka (Ishøj)
04: Erik Sørensen (Nyborg, Feddet, Ishøj, Løkken & Kerteminde), Kim Kaszas (Hornbæk)
05: Erik Sørensen (Nyborg, Feddet, Ishøj, Løkken, Kerteminde, Assens), Kim Blond (Vejers), Sune Roed Andersen (Amager)
06: Jacob Oppenheim (Nyborg, Assens & Løkken), Mads Hove (Ishøj), Claus Møller (Assens), Glen Hytoft (Amager)

Derudover har jeg spillet KVBK eller andre stævner yderligere med: Frederik Gregaard, Kåre Wenzel, Jacob Sloth og vist nok en eller anden der hedder Peter og i 99' spillede serie 1 i KV61?

Har jeg glemt nogen?

Ialt er det blevet til 21 forskelllige makkere fordelt på 40-50 stævner og over 400 turneringskampe og vel det tilsvarende i Ryparken. Det er dog kun blevet til en håndfuld officielle sejre udenom DM-touren:

- Challenger Göteborg 03 (Frederik Gregaard)
- SM 03 (Martin Siig)
- Pokalmester indendørs 03 (Martin Siig)
- Alanya Open 06 (Kåre Wenzel)

Til DM-Touren har jeg vundet et par Div+ stævner med Teis og Sjuske samt en række KVBK stævner med Mygind og Sjuske også. Den højeste placering til et DM stævne var en 7. plads med Siig på Feddet i 03. Sjovt nok fik jeg samme år min eneste sidsteplads med Ziebel på Vejers hvor vi mødte Rotteslænget (Morten Gam og Sebastian Barios), der allerede dengang var godt på vej til at få langt hår.

Efter en forholdsvis fokuseret og anstrengt indendørs sæson har jeg endnu engang ikke været tidligt ude efter beachmakker.

Spørgsmålet iår bliver derfor: Hvem bliver næste mand i Olafsens sorte bog?

Tør DU skrive kontrakt og få en 5.plads iår til et stævne? Det er MIT mål.

SMADR!

2 kommentarer:

Kasper sagde ...

Hej Martin

Jeg er stolt af at være din inspirationskilde :-)

Jeg husker en kamp på Fanø i 2002, hvor jeg sammen med Morten Madsen (beachvolley-legenden) slog dig og Teis i det hårdeste blæsevejr jeg har spillet i.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, lykkedes det jer ikke at få en serv over fra modvindssiden i hele kampen. Så meget blæste det.

At I så endte med at blive bedre placeret til stævnet end os, er en anden historie.

Anonym sagde ...

Hej Martin, jeg synes du er pisse sej. Du spiller noget god volley ikke? Kan du finde ud af at bage franskbrød? Det går altid i fisk for mig. Jeg tænker alt for meget på mad, kender du det. Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal tænke på. Nogle gange føles tastaturet som kogende vand. Hvad føler du, når du tænker på lava?