lørdag den 12. januar 2008

Slettede blogger links

Jeg har slettet en del bloggere som ikke opdaterer så hyppigt. Baggerkortis er kommet på igen, da han netop idag har skrevet et indlæg om Team Valla's seneste kamp samt lidt opfølgende nyt.

Slettede blogs:

Flemming West (for sjældent opdateret - lad os nu høre lidt mere?!
Gentofte (overflødig med den nye hjemmeside)
Louise Kjærsgaard (lad os endeligt høre mere fra kidsvolley og HIK?!)
Volleybollblog.se (kom aldrig igang...)

Mini vil jeg lade tvivlen komme til gode, da jeg ved hvor meget han holder at at kommunikere når han har tiden (Meeen vent nu ikke for længe....)

Anne Mortensen "overlever" fordi hun måske ikke skriver så tit, men netop er kommet med et ret anderledes og inspirerende indlæg, og fordi hun både intellektuelt og i handling efter min mening er en af DK's jernlady's på volleyball fronten.

Jeg holder af at holde mig orienteret om volleyball verdenen omkring mig og bruger derfor bloggerne. Mine egne udlæg er primært for min egen skyld og for de der skulle have en interesse i de udgivne emner.

Skulle der være bloggere som jeg ikke kender til i svensk "volleyboll" tager jeg gerne imod links. De danske bloggere er dog også velkomne (også ovennævnte hvis de vælger at skrive lidt hyppigere)

Dog vil jeg slette links som ikke opdateres ca. 1 gang hver 3. uge.

MVH
Martin

Ingen kommentarer: