søndag den 15. marts 2009

YES we CAN!



Efter kampen kunne jeg ikke komme på noget som helst som ikke var acceptabelt eller endda rigigt godt. Vi gør PRÆCIST som aftalt i det mentale spil og så følger boldberøringerne som regel med.

Nu er der dog gået et par timer og jeg er kommet på noget vi kan forbedre: Vi skal serve lidt skarpere i svæveserven.

Ellers er der bred tilfredshed over en igen bred holdindsats. Sollentuna spillede ikke dårligt. Vi spillede bare rigtigt godt idag.

Hylte og Falkenberg er også klar for Semi mens at Linköping og Vingåker grundet Vingåkers overbevisende (og derfor også overraskende) sejr skal ud i mindst en kamp endnu. Jeg er sådan set ikke overrasket over at Vingåker vinder, men at de vinder med så store cifre er da bemærkelsesværdigt (17,19,13); desuden båret oppe af et bredt holdmandat hvor at hele holdet løfter i angrebet.

Vi ved allerede nu at skal op imod ønskemodstanderen Hylte på vores 2. hjemmebane: Örnhallen. Det har vi en uge til at forberede os til.

Idag kom tre af de dygtigste talenter fra TopVolleyNorge på try-out. Jeg glæder mig allerede til morgentræningen imorgen for at se hvordan det er gået dem siden jeg var på besøg for godt 1 måned siden.

Mon vi kan sove godt i nat?

Yes we can!

Ingen kommentarer: