onsdag den 7. januar 2009

Eurosport Player



Klik på dette link for at komme til siden for normal registrering. Ved abonnement på denne service kan man se LIVE Eurosport 1 og Eurosport 2 samt RIGTIGT mange arkiverede sendinger, news feeds og uddrag.

Man kan endvidere skifte mellem dansk, svens, norsk og finsk kommentering, hvis man til sommer skulle blive træt af Jesper Svensson og undertegnede på den danske udgave eller omvendt savner måske min stemme i den svensk volleyballmæssige agurketid.

Og jo.. Så kan man om kort tid vist nok se svensk volley på playerens eurosport 2. Mere om dette (og i god tid) næste gang vi eller andre svenske hold er på.

Det er ikke så galt at abonnere og benytter man rabatkoden fra det svenske volleyball fobunds link (og tænker på den nuværende pris for den svenske krone) bliver det lige pludseligt helt utroligt billigt med tanke på at du ALTID kan se Eurosport 1,2 mm. uanset hvor du er; sålænge der er internet...

Som kommentor ved jeg dog ikke hvordan selve registreringen foregår, da vi har vores eget login, men jeg kan opleve at logge på både den svenske, og engelske version af playeren (med valgfrit skandinavisk sprog) med samme email og password på de forskellige sites.

Var der iøvrigt nogen der så hvordan finalerne tog sig ud igår?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Måske er det mig der ikke er nørdet nok. Men jeg registerede mig og kunne intet se fra volleyball. Jeg forsøgte igen, men fik beskeden at man kun kunne bruge koden i Sverige. Hvilket fik mig til at tro at programmet nok også kun kunne ses fra svenske internet-nørder. Men hvad ved jeg - fakta var at jeg ikke kunne finde det og nu har 30 dages abonnement som jeg nok ikke lige bruger ;-)

Mikkel

Unknown sagde ...

Hej Mikkel

Mange tak!

Den oplysning er jeg glad for at du hermed deler. Jeg oplever jo ikke bagsiden af medaljen, da jeg med mit login ikke har været igennem den proces. Dog kan man jo stadigt registrere sig normalt via den danske/internationale side?

Jeg skal straks undersøge om man som abonnenent i Danmark kan se svensk volleyball og deres version af playeren.

Ellers falder brugbarheden jo markant for danskere interesseret i svensk volley.

MVH
Martin

Anonym sagde ...

Jeg kiggede på kampen FVBK-ÖVK (jeg bor i Sverige) og det var väl helt ok, lidt dårlig oplösning, samtidigt forsvandt billedet en gang og det hakkede lidt i 3 sät, men ellers ok! Det havde väret sjovt at höre hvad der bliver sagt til spillerne ved time-out

Unknown sagde ...

Efter kontakt til Eurosport kan jeg bekræfte at den svenske player (og omvendt) IKKE kan ses fra Danmark. Jeg håber dog at de der har tilmeldt sig så kan se fordelene ved den danske også!

Hvordan at dette fortolkes vil jeg vende tilbage med når jeg har fået det tekniske svar: Det kan være fra registrering, eller IP eller hvor computeren befinder sig eller...?

MVH
Martin