tirsdag den 13. januar 2009

Foto sjov

For et par år siden stødte jeg til en begravelse ind i en kammerat til en af mine gymnaisevenner, som arbejdede med fotografi.

Jeg tænkte efterfølgende at dette kunne være interessant at lave en kobling mellem professionalisme og sport. Jeg ville på mit CV (samt senere denne blog og i fremtiden...?) have et visuelt billede af sportsmanden, coachen, lederen og udtrykke fællesnævneren mellem disse anderledes.

Da jeg ofte har fået kommentarer på enkelte af disse fotos har jeg her postet et link til fotografen Miklas Njor, som tog billederne. Desuden er et udpluk vist nednfor i vanlig god og jantelovsfri narcicistisk stil. Alt er taget med et gammeldags "analogt" kamera i farve og senere simpelt ændret til sort/hvid i en utrolig simpel lyssætning en dag i Holtehallen før træning.

Utroligt hvad talent og evner kan gøre... (og her tænker jeg på fotografen). Jeg fik et hej fra Miklas forleden, som altid er ude efter nye og skæve opgaver, og jeg tænkte at denne post kunne være et bidrag fra min side til lidt online branche-branche networking.

Jeg har også flere gange tænkt om ikke Miklas kunne tænke sig at lave en sjov opgave i ÖVK og måske dette bliver et projekt til sommer eller efteråret...?















1 kommentar:

Anonym sagde ...

flot fyr