mandag den 12. januar 2009

Ikke så meget at sige til det...

... Ihvertfald ikke i dette forum.

Vi gør en dårlig indsats og er kun gode i medvind. Meget havde set anderledes ud i 2. sæt hvis vi havde lukket kampen der. Vi fører hele tiden med en 2-3 point som så Habo indhenter før end vi spænder hjelmen og sætter igang igen. De går så forbi i 2. sæt og dette vender kampen.

Pressen og radioen har givet en ret god beskrivelse og mine kommentarer er i denne forbindelse overflødige. Den overfladiske analyse og kritik er her helt tilstrækkelig.

Hvad der er mere interessant er hvorfor det sker og hvad der skal gøres ved det og det tager vi bag lukkede døre.

Dog skal Fletcher Andersson have ros for en vilje, ansvar og point spil, som desværre ikke var nok til at få resten af holdet med.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Var tog öppenheten vägen? Det gäller endast när man vinner?

Unknown sagde ...

Plat og dumt spørgsmål...

Anonym: Hvor blev åbenheden af i dit spørgsmål når jeg ikke ved hvem du er? Det er klart at ikke alle ting bør vendes offentligt.

Jeg har denne blog for min egen skyld og bruger den først og fremest til en reflektion af den verden jeg befinder mig i. Desuden håber jeg at den kan vække til debat eller inspiration i de emner som jeg tager op.

Samtidigt får man et mere personligt indtryk af hvem jeg er og hvordan jeg tænker.

Og uanset om jeg vinder eller ej vil der altid være ting som enten ikke nævnes her eller hvor at fokus er lagt bevidst fra min side.

Jeg håber det er forklaring nok. Ellers kan du jo passende svare på et andet åbent spørgsmål:

Hvem er du og hvorfor ville du ikke stille dit spørgsmål med dit egentlige navn...? Fortjener ikke også det offentlighedens interesse...?

Samtidigt kan du jo passende søge på internettet og se om du kan finde bare EN svensk volleyball side hvor en IKKE anononym volleypersonlighed personligt tør være bare 50% så åben som undertegnede i arbejdet med enten klub eller hold...

Hvis du finder den side der gør det så åbner jeg gerne endnu mere...

Martin

Anonym sagde ...

Jeg forstår sku da godt at man ikke vil "afslöre" alt hvad der bliver sagt i omklädningsrummet og som Martin skriver så har aviserne jo ret og beskriver kampen godt.
Håber i kommer igen og kan klare jer uden Bonner, er der iövrigt nogen status på hans skade?