lørdag den 21. marts 2009

The mailman delivers!


Nu skulle det være muligt at se svenske volleyball fra et dansk Eurosport Player abonnement!

Jeg fik en mail igår fra Eurosports salgsafdeling på min forespørgsel og de lægger det svenske materiale tilgængeligt for alle nordiske udgaver fra idag:

Hej Martin,
Jag skickar detta mail till dig för att meddela att du från och med förra veckans match kan se Volleybollens elitserie i Danmark och även över hela Norden.


Dvs. du HVER uge kan se LIVE volley for det meste søndag kl 17. Efterfølgende kan du så se kampen RE-LIVE hele ugen.

Jeg kan dog kun få det til at virke på via den svenske udgave, som dog accepterer mit danske login.

Så gå ind på www.eurosport.se og vælge EUROSPORT PLAYER. Vælg herefter "Tillgång till videon" og efterfølgende enten LIVE kampen eller gå til RE-LIVE udsendelser og find volleyudsendelser. For danskere går det vel at det er på svensk?

Her er det foreløbige program:

Søn. 22 marts kvartsfinale 3 damer: Sollentuna-Elveket
Søn. 29 marts herresemi 3: Hylte-ÖVK eller Falkenberg-Linköping
Søn. 5 april damesemi 3 ?
Man. 13 april Finaler ?
Søn. 19 april Finaler ?

Update kommer løbene...

Men imorgen burde der være lidt at kigge på for damevolley fans. Hvad siger Morten Piil til en anmeldelse? Har du ikke et login, så send en SMS, så kan du låne mit... ;-)

Nå jeg må videre. Har for en gangs skyld tid til et social liv et par timer og det skal nydes. Taktik og forberedelse har vi allerede styr på til imorgen.

Ses!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Martin,

Det lyder spændende. Har også noget "socialt liv", der skal passes sent i eftermiddag, men senere vil jeg være meget nysgerrig efter at se hvordan det fungerer.

Så jeg håber du vil sende mig en mail med dit login til min adresse:

Murnau2004@yahoo.dk

VH

Morten Piil