mandag den 5. marts 2007

Handling siger mere end ord!

Der er gået lang tid siden mit sidste (og første!) indlæg på min blog. Jeg oprettede egentlig denne side for at kommunikere mere med mig selv og Volley-DK, da jeg havde besluttet at kvitte kampreferaterne på volleynet af flere årsager:

- Holdet kunne ved at kommunikere om dets præstationer måske blive inspireret til at tage ejerskab for dets proces.

-Vigtigere volleyball opgaver med KSV flyttede mine prioriteringer.

- Handling siger mere end ord, og jeg ville hellere bruge mere tid på det førstnævnte. Netop dette punkt gjorde dog samtidigt min blog lidt unødvendig.

Mens den proces var igang med at blive erkendt er jeg blevet ad-hoc taktisk træner for Grøndal, Talent Center for Øst og arbejder mere målrettet med et par "hemmelige" projekter.

Ingen kommentarer: