fredag den 12. oktober 2007

Presse

Som I kan se er der idag 3 artikler om os i Helsingbrogs Dagblad (HD). Der er en kort artikkel om vores liboro samt en opsamling og "analyse" af vores opstart. Derudover er der et interview med Bengt Olsson, som udover atvære grundlægger af klubben ogs¨å ahr været træner op igennem rækkerne og til ÖVK's 1. guld og stadigt kigger undertegnede over skulderen som bestyrelsesmedlem.

Vi afholder jo 25 års jubileum i December og allerede nu varmes der op i både klubben og pressen.

I bund og grund får vi enorm lokal pressedækning af høj kritisk og faglig værdi. Jeg glæder mig meget over at vi nu er igang og at der fra nu af stilles mere fokus på vores sportslige formåen og proces end vores opstart.

Det der dog er mit fokus er vores kamp imorgen imod Säter. Vi kører idag kl 16 efter en kort træning og overnatter undervejs og er klar kl. 15.

Vi har i løbet af rekordtid spillet Erik Åsgaård ind og er 100% fysisk klar på alle positioner. Samspillet er hæderligt og angrebet i forventet form, men jeg forventer at særligt serv, blok og mentals tyrke og udstråling bliver afgørende imorgen.

I hører mere når jeg kommer hjem

Ses!

Olaf

Ingen kommentarer: