mandag den 12. oktober 2009

Manglende info.

Det ærger mig lidt at hotline ikke var oppe til gårsdagens cup-stævner. Dels ville jeg gerne have fuldt med da vi var færdige og det tror jeg også andre gerne ville.

Jeg ved ikke hvorfor for det var da oppe sidste år og klubberne er som regel altid klar på opgaven?

Desuden er det jo ærgerligt at man ikke kan se matchfakta efter.

Flere klubber der ikke gik videre har ej heller skrevet så meget på deres hjemmesider. Jeg går udfra at der kun er plads til sålstråle historier?

Well vi er glade for vores resultat selvom det kostede en forstuvning og en meget stor coaching fejl undervejs (se vores hjemmeside for detaljer og forklaring). Det gør at man tænker sig mere om og andre må træde i karakter. Det lærer man nok af!

Desuden var det min første optræden som coach med et hold der fra 21-18 er tvunget til at spille uden hæver med centerne i indløb. Det har jeg ikke prøvet siden 1994, da jeg var ½ år i England og da jeg kom hjem og spillede mixvolley i RHK.

Åbenbart virker systemet dog stadigt...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det var SVBF som inte hade ordning på allt. Tyvärr.