fredag den 21. september 2007

Svensk Presse 2: Mød Mikael Olafsen

Tilsyneladende har et af mine familiemedlemmer overtaget trænerrollen i klubben.

For en 2½ uges siden kom en lille genert journalist forbi en af vores træninger og det viste sig at hun var fra "Örkelljunga Lokaltidning". Vi lavede et kort interview og det er nu lynhurtigt kommet i lokalavisen. Til gengæld er 50% misforstået eller direkte fejlagtigt men det gør ikke så meget for hun gjorde meget ud af a hun ville sende mig et oplæg inden udgivelsen. Eks. er min trænerfilosofi som nu minder lidt om on opskift på jordbær-kompot (svensk: jordgubb). Desuden viser det sig at jeg bliver nødt til at have mindre autoritet på banen som herretræner i forhold til dametræner.

Nå men den nuttede notits får vel nok lokket et par af de lokale i hallen for at finde ud af hvor skizofren ham fyren er.

Avisen er under dansk support via politikken og man skulle næsten tro at de godt viste at jeg abonnerer på Berlingske...

http://pola.dk/pageview/pdf/OLAM-0912-A-007-A.pdf

Tjena!

Mikael

Ingen kommentarer: