fredag den 28. september 2007

Teknisk Time Out - nu også på svensk

Jeg frygtede det ville ske, men nu kommer den altså. Fra i år af skal de tekniske time outs også benyttes i de 4 første sæt i Sverige.

http://www.volleyboll.se/files/{44F325FD-8587-4DC4-AAE0-9FD573D21666}.pdf

Jeg har i et par år været ret ked af pauserne i forvejen på Eurosport; en pause havde været perfekt og måske endda på 1½ min for at sælge reklamer og gøre det nemmere at tilknytte kommercielle hensyn til sporten?

Sammen med to time-outs pr. sæt pr. hold er der lagt op til uanmindeligt mange spilafbrydelser, som måske kan ødelægge rytmen hos holdet i førring og tillade at et andet hold retter til og kommer igen. Men der er vel også en generel fare for at spillets kvalitet nedsættes?

Jeg har smidt en afstemning på. Hvad synes du?

Olaf

2 kommentarer:

Oscar sagde ...

Vi hade faktiskt teknisk time-out även förra säsongen i Sverige.

Unknown sagde ...

Tak for informationen.

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har iøvrigt tilføjet din blog og sat en afstemning op om emnet.

Martin