lørdag den 15. marts 2008

95% er godt nok for mig

... mere skal der ikke til.

Forklaring:

Vi har som hold et højere topniveau end Hylte, så det er i de lavere "procenter" vi skal optimere. Hylte er sindsygt gode til at gøre simple ting godt og vi er omvendt mere kreative med et lavere bundniveau.

Begge hold har udtalt til pressen at der skal spilles for 100%. Det mener jeg ikke. Det er her at begge hold har lavet fejl og jeg vil gerne investere 5% til at bevare hovedet koldt sålænge vi kan kontrollere større dele af kampen som vi gjorde sidst. Tiden til at satse ALT er for tidligt.

Hvad så idag...?

Hylte er favoritter og måske bange for at tabe. Vi kommer fra baghjul og er ovre den frygt. Det tror jeg vi kan udnytte idag. Vi kender efterhånden hinanden RIGTIGT godt. Særligt Sean Jones har i de sidste kampe fået en større betydning for Hylte end i grundspillet og det er vi opmærksomme på. Til gengæld har vi kontrolleret Henrik Johansson mere. Hylte kan overraske lidt ved at skubbe til kvotienten mellem disse to spillere, mens vi endnu har et par overraskende taktiske stød vi gerne vil sætte ind med idag...

Følg os på Hotline fra 1800. Vi er eneste live kamp idag, så vi må ikke håbe at interessen vælter SVBF's server. Kikser det kan man måske følge med på P4-Halland eller P4-Kristianstad, som jeg efterfølgende normalt lægger clips op af selvom det langtfra er alt der efterfølgende lægges i deres arkiv (Halland og Kristianstad).

Der står lidt om kampen idag i en optakts artikel Hallandsposten, mens at HD er underligt tavse?

Ingen kommentarer: