søndag den 16. marts 2008

Skammelig gavebod!

182 tilskuere (størstedelene jublende efter sidste bold) kunne bevidne at man oppe med 2 godt kan tabe de næste 3: Det er næsten ikke til at bære. Vi holdt os på de 95% men kun i 2½ sæt. Efter det spillede vi 80%. Frygten for at tabe gav Hylte troen på at vinde tilbage. Se kampfakta her

Igår ærgede jeg mig gul, blå og grøn. Idag må jeg konstatere at mine spillere ikke kan bruge den holdning til en skid. De har behov for at se lederskab og inspiration. Det må så bare leveres af mig og Perra, for det går ikke at skjule at det er her vores spillermateriale mangler mest. Jeg tror sagtens vi kan komme igen og vinde de to sidste. Hvis Hylte kan komme igen nede fra 2, så kan vi også. Tillad mig at omformulere. Vi skal gøre det; ikke fordi det er nædvendigt, men fordi vi kan og fordi behovet for at bevise det er vigtigere end resultatet i sig selv.

Idag skal vi slappe af og imorgen skal vi klargøre os til en afgørende træning forud for to endnu mere afgørende opgør.

Derfor bliver dette et kort indlæg. Det giver ikke mening at rose modstanderne eller omvendt pege fingre af mine spilleres mangelfulde præstationer efter 10 min. pausen. Resultatet taler for sig selv og hvis der er nogen i ÖVK der er pinlige over dette har de stadigt tid til at modbevise det... TO gange!

Som et tegn på gæstfrihed vil vi endda lade Hylte vælge omklædningsrum på tirsdag.... Når vi så besøger dem torsdag får vi at se om vi så får en bedre modtagelse der.

"Boys cry when it's tough. Men cry when it's over!"

(Presse er tilføjet til højre)

Ingen kommentarer: