tirsdag den 25. marts 2008

Kort indlæg...

Vi tabte 3-2 i 1. semi, hvor vi begyndte med at have 4 sætbolde i og endte med at skulle kæmpe os tilbage fra 2 sæt nede. Se matchfakta. Omvendt deja-vu fra Hyltekampen? Ja, Det kan man roligt sige, men andre faktorer end "bad luck" og manglende dræber instinkt kom til at betyde en del. Dog kan jeg citere Sollentunas træner efter kampen: "Idag er det svært at vinde, når I ikke KUN spiller imod os, men også 4 dommere og til tider jer selv...". Bragende god analyse!

Tiden løber dog fra mig idag, da jeg var i Örkelljunga kl 0400 i nat og jeg har en del der skal laves inden aftenens træning. Det næste indlæg (som skrives så snart jeg har tid), vil komme med lidt envejs diskussion (nyt ord?) om kampen og de medrivende hændelser i, under og omkring denne.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu förstår jag ingenting alls...

Spelade Örkelljunga mot fyra domare eller är det bara en dålig ursäkt att det var domarna som var dåliga och spelarna som egentligen gjorde allt rätt...

Anonym sagde ...

Det er dog den mest ubrugelige kommentar, jeg har set på denne blog - men jeg tror den anonyme svensker har ret i at han/hun ingenting har forstået!

Anonym sagde ...

En bra ledare hittar bristerna i sina egna trupper och låter med storhet andra begå misstag utan att tvunget belysa dessa. Det ter sig mycket lätt som dåliga ursäkter och fegt försvar.

Risk finns annars att vi snart har en ny tramsig pajkastning som mot Hylte. Inte hälsande tränare, pojklagsgruff innan matchstart, omklädningsrum som paxas etc. Ganska så barnsligt och omoget.

Anonym sagde ...

Jeg tvinges til genbrug:

http://upload.omgrofl.com/images/bfi1201023217n.jpg

mvh
William

Anonym sagde ...

Yo W...

Jeg tror der skal videreudvikles på figuren...

Normal person + swedish + anonymity + audience = total not understandable dickwad

Mikkel

Unknown sagde ...

Tak for linket William. Svar er givet i nsæte indlæg.