onsdag den 27. august 2008

Fan-klub og mere godt nyt!

Efter OL poppede nogle meget venlige ord op i min facebook indbakke fra der havde fuldt volleyball. Dette har nu udviklet sig til at der er oprettet en decideret fangruppe på initiativ af (lad os kalde ham klubbens formand) David Merrild-Hansen.

David modtager hermed en meget beæret tak og en officiel eurosport-T-shirt til ham og familien næste gang vi ses (hvilket så vil være 1. gang - Det sjove er nemlig at det er folk uden for det etablerede volley miljø, som på baggrund af begejstring for sporten tog initiativet)

Familien Merrild var åbenbart så revet med over vores dækning og stil på Eurosport at de følte det var det eneste rigtige at gøre. I en tid hvor at vores sport trænger til at lægge endnu mere afstand til janteloven kunne jeg ikke være mere enig (selvom jeg igen takker ydmygst!).

På gruppen "Martin Olafsen" efterspørges der endda mere "Axel bagvæg", og det må jeg så bare leve op til næste gang der er volleyball på kanalen, hvilket er WGP-kval 16-21 september.

Det er dog ikke første gang at Eurosport fans har givet positiv opmærksomhed på Facebook. Vores Snooker kommentator Hanrik Kaj-Hansen har en KÆMPE fanklub, som også opstod i kultmiljøet for et par år siden, faktisk med et par volleyball personligheder som medlemmer.

For de der har et mere afdæmpet forhold til undertegnede men stadigt en kærlighed for 3 berøringer og lækker sport begynder Eurosport 2 at dække den italienske dameliga med engelsk kommentering LIVE i Oktober (William, Mikkel og jer andre - Nu MÅ i have kanalen!!!).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Skriv det til min antenneforening - www.kragsbjerg.dk eller Viasat, hvor jeg har en parabol fra også.

Pt har vi faktisk eurosport 2 på prøvekanal, men de bliver sjældent længere end en måned...

Øv

Mikkel