lørdag den 17. oktober 2009

Oprydning

Så er der fjernet lidt ubrugelige links og skiftet lidt rundt på ordenen. Det irriterer mig at blogger har så "smalt" et layout da de fleste jo sidder ved noget der er større end en 13 tommer skærm. Eks. kunne jeg godt tænke mig mere info i side-marginerne, så infor-listerne ikke bliver så lange..?

Jeg er stadigt ikke helt tilfreds...

Nå det bliver en anden dag. Jeg tager til Gentofte snart for at lure lidt på dem op til NCC og ellers se hvad Marienlyst har på menuen.

Idag går også den svenske serie igang med det sædvanlige derby Hylte-Falkenberg. Vi er imorgen oppe og besøge RIG, som jeg efterhånden har et indgående kendskab til. Vi slog dem for nyligt I Hylte Open 3-2 i en kamp hvor vi mentalt og sammenspilsmæssigt var helt i tovene. Dagen efter spillede vi igennem og vandt overlegent 3-0.

Min forventning er at vi ligger et sted der imellem.

Ses!

Ingen kommentarer: