mandag den 24. november 2008

Knas på nettet

Volleykanalen havde igår problemer med deres liciterede streamings server, så selve kampen blev ikke streamet med succes, men vil blive lagt op senere. Magnus Gustafsson mente at problemet lå hos hans udbyder og da han betaler 3000,- for dette pr. kamp tror jeg de kan forvente et opkald i løbet af idag...

For de sultne volleyfans har jeg derfor lagt lidt Skandinavisk charme op, da TV2-Bornholm dækkede "Ø-landsholdskampen" mellem Bornholm og Færørerne (Foroyar) i Danmarks-serien. Da jeg trænede USG/KSV's damer på vej op i rækkerne var turene til Bornholm i Danmarks-serien og 2. Division faktisk noget af det bedste jeg husker tilbage på.

Indslag TV2-Bornholm.

Volleyball'en er der ikke noget at råbe hurra for, men der er bedre medie-opbud og flere tilskuere til en sådan kamp en et gennemsnitsligt elitedivisions opgør. Så jeg ville bare sende et budskab om at lokal forankring og support skam kan veje tungt.

Vi kom igår op på 230 tilskuere, selvom det så slemt ud til opvarmningen. Men hvis Perra gør flere indsatser for publik rekrutteringen og vi fortsat laver resultater er det et tal vi nok skal vænne os til.

Der var også knas med hotline og indtil videre også matchfakta, som produceres online. Lad os håbe at de svenske teknikere i hhv. ÖVK, SVBF og Volleykanalen får rodet med lidt kabler og teknik i løbet af ugen...

Ingen kommentarer: