mandag den 17. november 2008

Oprydning

Det er på tide at se på de svenske links samt bloglisten (mine danske og udlandske links bliver der ikke pillet ved foreløbigt)

Følgende er slettet:
1) Volleyball forum - der står ikke noget interessant som jeg ikke ved i forvejen eller finder andet steds... Hjemmesiderne har overtaget og forum døde før det kom igang.
2) Flemming West - længe siden der er skrevet noget igen... Bloggen kommer (måske) på igen når der kommer gang i noget interessant volleyball igen med en rimelig opdatering.
3) Anne Mortensen - samme som med Flemming

I farezonen:
1) William Menzel - Jeg bliver bare irriteret over at læse om ikke volley relateret stof. Jeg kan kun opfrodre William til at komme igen med at dele hans tanker om sporten. Det er yderst interessant og altid intelligente overvejelser bagved, som kan vække til debat og eftertanke, og man behøver ikke at være enig.
2) Jordan Hove - Den BEDSTE BLOG OVERHOVEDET og så på engelsk. Men der sker ikke noget og Jordan har meldt ud at det kan forekomme i lang tid...? Kom nu Jordan. Du er genial til st skrive og du gør det bedre end nogen anden når du beskriver dine tanker om sporten, særligt i DK...

Tilføjet:
Sollentunas Herrers interne fan / side. Yngerskog og co. har lavet et flot stykke web-håndværk imod fans, sponsorer og rettet imod klubben. Jeg føler mig underholdt og sluger alt med nydelse omend den kritiske sans har en anden vinkel. Jeg er ikke enig med VFan om dette.

Flere af de overlevende blogs elsker jeg at læse eller blive provokeret af. Nogle er bare kedelige og de færreste intessante, men de dækker volleyball hvor jeg kommer og går og de opdaterer rimeligt og i blandt står der noget som kan overraske og man kan blive klogere af.

(Flere skriver endda IKKE anonymt, så at man kan forholde sig til læseren og ovenikøbet at denne står ved hvad han skriver..) Tak for denne kommentar Morten!

En lille drilsk kommentar til LVC/Team Valla (med fare for hævn, da vores hjemmeside absolut også kan blive bedre): På deres hjemmeside står Baggerkortis som "aktuelt". På dansk jævnfør retskrivningsordbogen giver det: "som har interesse, betydning lige i øjeblikket". Jeg ved ikke hvad det oversættes til på svensk, men der er ikke skrevet noget i snart 8 måneder... ;-)

Hvis denne detaljer rettes og baggerkortis skriver noget interessant igen (og derved kommer på listen) skal jeg nok tage en flaske vin med til vores kamp om 13 dage.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Trevlig läsning om er vändning mot VVK. Grattis till segern.

Backstabbers Anonymous