mandag den 6. april 2009

When it rains... it pours....!

Torsdag blev paradoksalt (Vi vandt 3-1 over Hylte og gik i finalen) den måske MEST uheldige dag for undertegnede. Efterdønningerne ramte idag...

Jeg var under tidspres da jeg ikke kunne finde min kasket. Da den har fuldt mig hele sæsonen mente jeg det ville bringe uheld IKKE at have den med imod Hylte. Jeg fandt den nede i bilen og var tvunget til at skynde mig LIDT hurtigere end færdselspolitiet ville tillade for at nå til færgen... Det viste sig at det ville de altså heller ikke... Ved motorvejens afslutning i helsingør blev jeg snuppet med XXX km hvor man altså måtte køre 90. Dette tvang mig til en bøde samt at tage bilen over med færgen (ekstra omkostning på 300,-) i modsætning til som jeg plejer bare at gå over og blive hentet (gratis pendlerkort)

Efter kampen fik jeg stjålet min mobil telefon af nogle hurtige unger på restaturenten i Hylte. Der havde været stor TV-dækning af kampen for SVT og de ville vise et langt sammendrag samt flere interviews med "veteranen" Lars "LP" Persson, som blev matchvinder ved bla at slå matchbolden ned. Det havde været gode billeder og en kanon reportage og da vi så SVT Sport på restaturenten og volleyball blev nævnt fjernede fokus sig fra mit bord og jeg gik tættere på TV'et. Ungerne slog til og forlod deres video-spil sammen med min mobil...

Der kom så slet ikke billeder fra kampen hvilket vi undrede os over men det blev kun nævnt...

Igår fik vi så tæv af Falkenberg og det sluttede med at der havde været indbrud i min bil. Døren var brækket op, der havde været hærværk indeni og hattehylden samt mine højtalere var stjålet. Dog havde tyvene IKKE rørt mine beachbolde eller fundet fronten til min radio. FJOLSER!

Idag kom så svar fra SVT hvorfor de ikke havde vist billeder: En eller anden havde fra hallen taget stikket til strøm ud til dere redigerings vogn under arbejdet med dette efter kampen og alle billeder var ødelagte...

Jeg har dog stadigt min kasket...

Tror i JEG er klar på at tage hævn over BÅDE Universet OG Falkenberg på onsdag?! Hahahahahahahaha!!!

3 kommentarer:

Nils Mandrup sagde ...

Hvorfor kom jeg dog til at tænke på byture i ungdomsårene.

Jeg krydser fingre for jer og dig!

Nils sagde ...

åhhh der 'r'rrr...

Anonym sagde ...

Sträck på dig Martin och hela ÖVK. Med 11 landslagsspelare och ett kanadensiskt proffs så anser Ismo att det är en bragd av Falkenberg om de skulle vinna nere i Örkelljunga. Så bra är ni alltså.