tirsdag den 4. august 2009

One of those days...?

Ved ankomst til færgen måtte jeg sammen med de mange gående passagere vente 10 min uden grund. Senere fik vi at vide at en person var blevet dårlig og at man ventede på at ambulancen skulle forlade færgen...

Ved ankomst til Helsingborg var Andreas tog forsinket...

Efter 2 min kørsel var der voldsom støj fra højre baghjul og vi kørte op til Anton for at bytte spillerbussen med hans bil før vi forlod Helsingborg...

Bilen var ikke tanket og vi måtte tanke på vejen...

Lige ved motorvejen var der sket et uheld kort før vi ankom (havde vi ikke været forsinkede var vi sluppet...) og der var 5 min ekstra kø før end vi kunne komme ordentligt på motorvejen...

300 m. efter det første uheld med 3 personbiler var en lastvogn kørt galt. Bagvognen var væltet og forvognen holdt på vejen...

300 m. efter dette holdt en personbil med katastrofeblik og var ved at skifte højre baghjul...

Vi priste os lykkelige for at vi IKKE havde kørt videre med bussen, da den form for trafik-karma pegede i retning imod en katastrofe med os i hovedrollen...

Vi ankom 25 min forsinkede (men uskadte) til Örkelljunga og havde en KANON træning...

Take care out there...!

På vej hjem og over med færgen mens jeg kigger på den flotte solnedgang tænker jeg... "Bare min bil nu holder sikkert i Helsingør..."

Fortsættelse følger imorgen...