onsdag den 5. august 2009

Update!

(Bilen var OK!)

Idag er der hviledag for indendørs og jeg tager til challenger i CPH Beach i aften. Makker er Luke Chen og det glæder jeg mig til!

Vejers bliver ikke til noget for mig desværre. Jeg har nedprioriteret planlægning af beachen og kan så jeg bruge weekenden på at komme up to date med nogle hængepartier af ikke volleymæssig art.

Hvad forsæson gælder så har vi følgende på plads:

Fredag d. 21/8 17-23 endages stævne i Lyngby med hurtige kampe imod de Københavnske Elitehold samt Lyngbys venskabsklub i 2. Bundesligaen.

22-23/8 Træningsweekend Örkelljunga

5-6/9 CPH Elite Open

12/9 kl. 9-12 Glædesdag med cancersyge børn. Kl. 19-22 Træningskamp.
13/9 Træningsdag formiddag og Træningskamp eftermiddag.

19-20/9 Enten stævne (Middelfart) eller træningsweekend med træningskampe for indbudte hold.

3-4/10 Store Enso i Hylte

Vi holder to weekender fri august og en i slutningen af september for at lade op til en meget travl oktober måned med CUP-kampe, sæson premiere og NCC.

Næste uge holder vi fysiske tests og er oppe på fuld træningstid.

Teambuilding vil tilgå som de sidste aftaler falder på plads.

Try-outs kan der komme mere om...

Ingen kommentarer: